76,6 % українців користуються соціальними мережами. Методичне об’єднання відділу організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи

Ще в липні компанія GlobalLogic провела соціологічне дослідження, де виявилось те, що саме 76,6 % українців стали користувачами соціальних мереж. Саме на підставі цих даних, методисти та педагоги відділу організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи ЦТДЮГ вирішили провести методичне об’єднання, де б широко обговорили все, що пов’язано з Facebook, Instagram, Tik Tok, тощо. Окрім цього, завідувач відділу Володимир Паньків вирішив, що потрібно наголосити на напрямку роботи, який з’явився з появою соц. мереж – це SMM (Social Media Marketing). Для цих цілей було запрошено Любов Куртяк – SMM-ницю УКУ та авторку, координаторку навчального дитячого проєкту “Діти та емоції”.

Під час події було проведено бліц-опитування що присутні публікують в соціальних мережах. Як виявилось – 95 % використовує соціальні мережі для створення медіа (фото, відео) контенту, тобто “постять” свої фото та відео матеріали. Лишень 5 % присутніх публікують текстову інформацію. Це спричинене тим, що сьогодні більшість не хоче читати і свідчить про те, що ми мимоволі перетворюємось на глядачів і наш мозок хоче сприймати зображення, а не текст.

До методоб’єднання долучились педагоги “Медіашколи” Центру творчості дітей та юнацтва Галичини Іван Скіряк та Галина Палажій, які розповіли про інформацію, яку можна ідентифікувати як “фейкову” (невірну, неправильну), про джерела достовірної інформації в соціальних мережах, тощо.

Далі відбулась жвава дискусія, де було зрозуміло, що у Львівську обласну бібліотеку для дітей прийшли вихованці, які бачать своє майбутнє в журналістиці.