Педагоги ЦТДЮГ долучились до крутого проєкту SCHOOL PROMOTION FEST

З ініціативи управління освіти Львівської міської ради було запроваджено проєкт SCHOOL PROMOTION FEST, де учні львівських шкіл зможуть промотувати свій заклад.

На першому етапі відбулись двохденні навчання для учнів, яких зголосилось більше 100. Дітям детально розповіли про внутрішню “кухню” створення реклами.

Завідувач відділу організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи Володимир Паньків представив тему “Трьохактна структура рекламного ролика та його жанровість”. Вадливо було донести розробникам про те, що у кожній такій роботі має бути початок, середина та кінець (зав’язка, кульмінація та розв’язка). Особливим підходом став розбір прикладу рекламного ролика разом з присутніми по класичним канонам.

“Важливо, щоб діти не тільки теоретично засвоїли викладений матеріал, але й на практиці зрозуміли як його застосувати. Реклама – це особлива ніша мистецтва, де за 30 секунд показують цілу історію” – прокоментував Володимир.

Окрім цього, про креатив та ідейність рекламних роликів розповідали спеціально запрошені гості Марян Швай та Ілля Галичанівський, які безпосередньо створюють рекламний контент. Тут увагу учнів зосередили на тому, що сьогодні кожен це окрема індивідуальність і потрібно шукати такі “фішки”, які б виділяли рекламний продукт з-поміж інших.

Далі діти розпочнуть роботу по групах та спробують створити рекламні ролики своїх закладів освіти.