ЦТДЮГ започаткував новий соціальний проєкт “Соціальна скринька”.
Реалізовуючи його, намагаємось привернути увагу до проблематики бездомних тварин, які перебувають у притулках та потребують якщо не нових власників, то принаймні засобів для існування, як от їжа.
Відділ організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи спробував у рамках цього проєкту створити щось нове, а, відповідно, й показати вихованцям, що професія журналіста є необмежена певним засобом масової інформації.
Так, завдяки керівнику гуртка “Тележурналістика” Івану Скіряку, вдалось відзняти матеріал для соціальної реклами.
Зазвичай часові межі телевізійної чи радійної реклами обмежуються 30-40 секундами. Саме за цей час рекламодавець повинен спробувати донести до потенційного споживача потрібну інформацію. Соціальний рекламний ролик можу трішки перевищувати вказані рамки.
Отже, продакшин студія “Медіашкола” пропонує широкому загалу перший рекламний ролик “Соціальна скринька”